top of page

Komentář - Hospodářské noviny

  • Obrázek autora: Martina Scheiner
    Martina Scheiner
  • 30. 8. 2024
  • Minut čtení: 1

Aktualizováno: 23. 11. 2024

Poslední dny médii i veřejností rezonuje velká kauza mladých influencerek a jejich nevhodného chování. Jaký má dopad nevhodné chování či názory influencerů na jejich příjmy ze spoluprací se značkami? A jak se k tomu staví samotné firmy? Mohou v podobných případech rozvázat s influencerem spolupráci? A jak tomu lze předejít? Na toto téma odpovídala Martina Scheiner v článku pro Hospodářské noviny.



Screenshot z novinového článku
Komentář Martiny Scheiner do HN.cz

Související příspěvky

Zobrazit vše
Pozadí na popup NL

REFERENCE OD KLIENTŮ

Zbyněk Čep - Jednatel & vydavatel Chronologické Mapy Světových Dějin

Rád bych touto cestou doporučil MARION MARKETING. Pokud jste jako já prošli v on-line už několik velkých agentur, aby jste nakonec přišli na to, že být největší neznamená být nejlepší, tak jste tu správně.
Po 4 letech hledání parťáka, jsem našel MARION MARKETING, kteří o proti jiným neslibovali zázraky, ale přišli s konkrétními úpravami a návrhy reklam tak, že dnes jsme stabilní v příjmech, jak v ČR tak v zahraničí.

Zbyněk Čep - Jednatel & vydavatel
Chronologické Mapy Světových Dějin

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Pro nezávaznou konzultaci vyplňte tento formulář a my se vám co nejdříve ozveme.

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

Děkujeme za odeslání formuláře, brzy se vám ozveme!

​​Tel: +420 602 864 895

info@marionmarketing.cz

Pracovní hodiny: ve všední dny 9-17h

IČ: 28467281 / DIČ: CZ28467281

V korytech 3155/23

Záběhlice, 106 00 Praha 10

JSME PARTNERY:

Marion Marketing - Socialboa
Jsme stříbrnými partnery Shoptetu
Testujto logo
Logo Hospodářská Komora_edited.png

© MARION MARKETING s.r.o. 2020 

bottom of page