TikTok stále roste a nabízí obrovskou příležitost pro inzerci produktů. 48 % uživatelů TikToku uvedlo, že v příštích 3 měsících hodlají nakoupit přímo na TikToku nebo na základě doporučení z platformy. Jak začít s reklamou na TikToku, a získat tak nové zákazníky?
TikTok reklama – jak to funguje?
Reklamu na TikToku vyhledává stále více podnikatelů a firem. A dělají dobře. TikTok má totiž pro prodejce velký potenciál. 44 % uživatelů uvedlo, že objevili na TikToku produkt, který si ihned šli koupit.
Síť navíc stále roste a už dávno neplatí, že by její obsah hltaly jen děti. Aktivní účty tu mají i starší věkové skupiny, až kolem 35 let.
TikTok umožňuje nastavení různých typů reklam, které můžete využít pro propagaci své značky:
Reklama ve feedu – videoreklama na celé obrazovce se uživatelům zobrazí při prohlížení videí.
Reklama s horním zobrazením – reklamy, které se zobrazují v horní části aplikace.
Spolupráce s influencery – influencer vytvoří obsah, který zmíní vaši značku.
Brand takeover – reklamy, které se zobrazí na pár sekund ihned po otevření TikToku
Náš TIP: Chcete začít s TikTokem? Náš Velký průvodce TikTokem vám prozradí vše, co potřebujete vědět.
Hodí se váš produkt na TikTok?
Nejste si jistí, jestli se váš produkt hodí na TikTok? Pokud na většinu následujících otázek odpovíte ANO, není nad čím váhat – váš produkt je pro TikTok jako dělaný.
Je cílová skupina vašeho produktu ve věkovém rozmezí 16-35 let?
Je váš produkt nebo služba vizuálně atraktivní a lze ho prezentovat zábavným způsobem?
Máte dostatečný rozpočet na inzerování na TikToku?
Máte kapacitu sledovat a reagovat na trendy, aby váš obsah zůstal relevantní?
Nemáte kapacitu na nastavování a vytváření reklam na TikToku? Nechte to na nás. Náš tým specialistů se vám postará o správu i tvorbu reklam na TikToku.
Jak začít s reklamou na TikToku?
Chcete inzerovat na TikToku? Skvělé rozhodnutí. Pojďme si projít jednotlivé kroky, jak nastavit reklamu na TikToku.
1. Vytvořte si reklamní účet
K inzerci na TikToku nepotřebujete mít založený profil, ale bez TikTok Ads účtu reklamu nenastavíte. Stačí otevřít web TikTok Business Center a zaregistrovat se. Po registraci můžete od účtu přizvat adminy a začít vytvářet kampaně.
2. Nastavte si cíl a rozpočet
Kampaně na TikToku se v zásadě neliší od kampaní na jiných platformách. I tady si ze všeho nejdříve musíte rozmyslet svůj cíl a rozpočet.
Vaše reklamní kampaň může mít několik cílů – každý slouží pro jinou fázi prodejního funnelu:
Povědomí – zvyšování povědomí o vaší značce a produktech.
Zvažování – přesvědčit nerozhodnuté uživatele.
Konverze – vyšší návštěvnost webu, prodejů nebo kontaktů ve vašem newsletteru.
3. Vytvořit obsah a skupinu reklam
Ve chvíli, kdy máte rozmyšlené cíle a rozpočet můžete se vrhnout na samotnou tvorbu reklamy. TikTok vám umožňuje buď nahrát hotové video, nebo reklamu vytvořit rovnou v integrovaném editoru, kde máte k dispozici propracované šablony. K videu doplníte i popisek, logo, název firmy a různorodé interaktivní prvky.
V nastavení ad group si upravíte publikum – věk, pohlaví a zájmy a také to, kam chcete, aby reklama odkazovala.
4. TikTok pixel
Abyste mohli měřit výsledky vaší reklamy, budete potřebovat TikTok pixel. Ten vám umožní upravovat další kampaně na základě toho, co fungovalo a nefungovalo v minulosti. Můžete si ho jednoduše stáhnout v TikTok Ads účtu a vložit na váš web přes Google Tag Manager.
5. Svěřte správu TikTok reklam Marion Marketingu
Nemáte čas na nastavení a optimalizaci reklam na TikToku? Svěřte správu a tvorbu reklamních kampaní našemu týmu v Marion Marketingu. Postaráme se o vše od A do Z, od nastavení vašeho účtu přes samotnou tvorbu videoreklam až po vyhodnocení výsledků.
Proč se vyplatí svěřit reklamu odborníkům?
Nastavení reklamního účtu a propojení s e-shopem je náročnější, ovšem zásadní proces.
Nevhodně zacílená nebo špatně nastavená reklama může vést k mrhání rozpočtem, negativnímu vnímání značky a ztrátě potenciálních zákazníků.
Ušetříte čas a náklady díky profesionálnímu nastavení a vyhodnocování výsledků.
TikTok není jen pro děti, využijte jeho potenciál
TikTok je stále rostoucí sociální sítí, která má velký potenciál pro prodej vašich produktů a služeb i zvyšování povědomí o značce. Pokud chcete začít s reklamou na TikToku, musíte si založit TikTok Ads účet. V Business Manageru nastavíte cíl kampaně, rozpočet, cílení i samotný obsah reklamy. Nezapomeňte si na web vložit TikTok Pixel, ať můžete sledovat výsledky své reklamní kampaně.
Potřebujete s TikTokem pomoct? Na bezplatné a nezávazné konzultaci probereme, co pro vás můžeme udělat. Kontaktujte nás!
コメント